Idag är det en Fetto dag.
Ser säkert ut som igår men igår var det OK. Kände mig som en "vanlig" människa. Idag har jag fettet över mig som ett regnmoln.
Hur kommer det sig att det blir så? Och jag var ju säkert ett fetto igår med! Men det var lixom ingen big deal.
Jag vill helst ligga hemma och dra ett stort täckande täcke över mig och inte finnas.
Blä för Fetto kännar dagar!
1 kommentar:
Har också många "fetto" dagar :( Vet hur du känner dej. Kram Anna
Skicka en kommentar