Var ner på stan idag på lunchen för att handla present till lilla skrot som fyller 5 år imorrn.
Det var en massa som skulle hinnas med. Tog lite flex då jag inte hade lunch alls i fredags.
Så gick det inte så fort heller för låren känns som Arnold Schwartzenegers. När han var Conan the Barbarian. Mina ser inte ALLS ut så men de känns så. Lite ont gör det när man ställer sig upp och när man går i trappor - annars fin fint.
Men allt hanns med och Tomas ska kompletteringshandla på väg till Klinta ikväll.
Ännu en måndag utan man hemma. Faan vad tråkigt det är. Våra barn lyssnar inte på mig. Det är som att det går rätt igenom huvet på dem det jag säger. De passar på när pappan inte är hemma. När katten är borta dansar råttorna på bordet!! ha ha ha.
Nu ska jag ta mig hemmåt och först hämta upp mannen. Vad ska man äta ikväll? Jag är fortfarande mätt sen lunchen. Men mat måste ju kidsen ha! Tråkigt!
Over and out.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar