Ja va' faan...man måste ju prova!
fredag 28 maj 2010
SATC 2
Den var värd varenda krona och minut.
Kommer hem till mig på en DVD när den släpps.
Bra julklapps tips kanske?!?!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar