Ja va' faan...man måste ju prova!
onsdag 2 juni 2010
Kom igen!!
Vad faan är det här.
Vem är förälder i det här sammanhanget?! Inte hans egna vad det verkar.
Klart ungen ser hälsosam ut när han är två år. Men hur ser lungorna ut??
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar