onsdag 16 juni 2010

£ $ €

Jag vill ha!!
Ge mig för livet blir så mycket enklare.
Har jag fått för mig i alla fall. Det är väl med pengar som med allt annat - kul ett tag och sen som vanligt.
Men det underlättar en del. Vi är inte fattiga alls men just nu vill jag bara ha mer dineros, porfavor.
Lite sånt där I-lands shoppande. Det suger i min shoppingtarm big time. Vad vill jag handla kan man undra? Ja....några bilar, hantverkare, bygga ut, magoperation, USA resa, Thailand resa, 40-års fest, nytt kök, nya barnrum med nya möbler, nya matplats möbler, Efva Attling smycken, fläsk väska, Nya fina smala kläder till min nya kropp, osv. osv. Och bara handla utan att se på prislappen. Kommer jag bli lyckligare? Nej, det tror jag inte men jag vill gärna ha det där.
Får väl tippa lite i helgen och köpa lite lotter. Annars vinner man ju inte. Det lär ju inte sitta någon där ute med lite pengar över och tänka: Jaaa...Åsa vill ju ha pengar!! Jag skickar över någon mille. Det funkar ju inte så!! Men man kan ju alltid hoppas.
jag är inte den som är den...Kommer det en mille tar jag emot den - även som en gåva.

Visst är jag hemsk!!

1 kommentar: