måndag 28 juni 2010

iphone

Kom på en sak.
Min iphone är inte i bruk idag.
Skulle uppgradera den och få de nya uppdateringarna och det hängde sig så mannen stängde av den. Och sen hittade vi ingen pinkod. Jag har ju hans gamla telefon och hans pin. Men den vet jag inte vad det är och vi hittar inte pappret. Så han får ta med den till jobbet och springa till telia butiken och låsa upp den på lunchen. Så jag är inte anträffbar under dagen. Har jag tur kan jag hämta den hos mannen när jag har lunch. Bra va??

Nu väntar jag bara på iphone 4 så jag kan byta upp mig. ha ha ha. Mitt tre abonnemang går ut i september och då kan jag skaffa mig en 4:a. Nice. Tomas abonnemang är det ett år kvar på tror jag. Tror dock att jag tar med mig numret till tre för det är så klockrent. Det är vårt hemnummer. Han lyckades få det. Med 0706 före. Men jag saknar mitt gamla. Det har Lina nu.

NU ska jag sova.

Inga kommentarer: