torsdag 17 juni 2010

Snart helg

Det känns underbart. Den här veckan har gått fort men jag har inte varit på topp.
Trött, tröttare, tröttast är en bra beskrivning. Det är inte så bra för mig att vara ledig verkar det som. : )

Vi skulle på fest på lördag och den har nu blivit inställd. Så nu är vi lediga på lördag om någon vill hänga.
Jag har beställt fint väder!! Tomas kommer antagligen vara bakis på lördag förmiddag för han ska festa med jobbet IGEN!! De gör faan inget annat de där på hans jobb. Så jag och Lina blir själva om inte hon också lämnar mig för kompisarna. Elin ska sova hos Mormor och Morfar. Hon tar det fredag till Lördag istället för lördag till söndag. Hon längtar efter att få sova borta. Och just nu är det bara Mormor och Morfar som kan sprutorna. Tänk vad lätt vi hade det förut. Då kunde hon sova hos vem hon ville. Man får vara glad att hon mår bra annars. Lilla vännen. Så hoppas jag att Lina väljer sin mamma före vännerna så vi kan titta på tjejfilm och mysa i soffan bara hon och jag. Det vore kul.

Ikväll ska jag på lite happening med jobbet. Vi ska fira två som går i pension med lite mat och dryck. Jag lär ju köra så jag äter väl mest då!! Vi ska hem till Cheifen. Nice.

Nu jobba igen. Lunchen är slut.

Peace!

Inga kommentarer: