söndag 27 juni 2010

Söööndag!

Solen skiner. Kidsen vill åka och bada. Jag är inte alls på. Har gjort en plan att jag inte ska visa mig avklädd på ett bad i sommar. Med ett undantag för Lalandia. Jag kan följa med till baden men kommer vara påklädd och hålla mig på filten alternativt vid kanten av vattnet.
Pappan vet inte heller hur han vill göra idag. När jag vaknade i morse låg jag och tänkte på vad jag ville göra idag. Jag skulle vilja ta en tur till Hälla. Via två hjul. Kände sån lust att åka cyckel. Inga tider att passa och bara åka, titta på hus på vägen och filosofera. Jag tror inte att det kommer att hända. Inte alls. Mannen hämtade poolen igår och vi funderar nu vart på tomten den ska stå. Mannen kom på en idé igår och den är nog bäst. Behöver lite bärhjälp isånt fall. Så har du inget att göra idag och du besitter muskelmassa size L eller XL - välkommen!! Ja, om det inte blir bada för de tre musketörerna förstås.

Nu frukost.
Happy solig söndag!!

Inga kommentarer: