fredag 4 juni 2010

Willys

Vi fick blad från Willys igår i posten. De hade 3 vispgrädde för 20 kr och 2 marängbottnar för 30 kr.
Jag åkte dit och handlade då Elin har kalas i morrn. Och jag var själv.
Skulle ha lite mer och jag brukar inte handla där så ofta. Vi åker dit då och då men det är inte vår "hemma" affär så att säga. Jag var på Hälla.
Det var lite folk och det var så skönt att bara gå där och titta och leta varor. Blev nästan som ett litet torsdagsäventyr. :D
Handlade mycket kalas saker som tallrikar, servetter, muggar med sugrör och godis. Och kakor. Ni som brukar vara här och läsa vet att jag och kök inte går ihop. ha ha ha. Här bakas inget!!
Har redan fixat kalasgodispåsar och de är inte så stora så det blir lite skrammel på botten.
Willys var bra. De har mycket att välja på. Många olika prisklasser. Tex maj. Finns i billig, mellan och dyr variant. Super bra. Vissa vill ju handla efter pris medans andra handlar efter märke.
Jag kommer åka dit och strosahandla fler gånger.

Vart handlar ni? Vart är bäst?

Inga kommentarer: