torsdag 15 juli 2010

LEGOLAND

Igår var vi på Legoland med 400 000 andra. Det var ændå inte trångt.
Vi stod i kø och handlade glass och vatten. Kidsen tyckte det var kul att vara dær. Det var kanske lite før varmt men hellre det æn att det var spøregn. Jag åkte karuseller jag med. Och jag bet ihop. Ær ju så højdrædd så det heter duga.

Allt ær bra med oss annars. Vi har ætit på Burger King varje kvæll  næstan. Det blir før dyrt att æta på hotellet. Kidsen æter inte så mycket mat som vi betalar før. Nu låter jag som en hemkunskapsfrøken men det ær det inte vært. Då lægger jag hellre de pengarna på nått som kidsen vill ha istællet før mat som de inte æter upp.

Idag håller vi oss "hemma". Lina parkerade vid poolen vid 9 snåret. Elin har fått nog just nu och ska hænga med oss till affæren och handla lunch och middag.
Imorrn blir det avfærd till Tyskland før lite hamstring. Och sen hem mot Svedala igen.

Happy Semester!!

P.S: Jag såg en kændis på Legoland igår. Hi hi hi......

Inga kommentarer: