fredag 30 juli 2010

Så klart!

Mannen hade vänner över på lite öl och skitsnack igår som jag skrev tidigare. De kom vid 18.30 ungefär och två gick hem vid 07.30. Vid tre tiden kände jag att nu har jag webbat klart och började bli lite trött. Vaknade vid fem av att det var sånt regn väder. Jag upp och såg att det blixtrade och dundrade. Då var det folk kvar. Jag började släcka lampor och dra ut kontakter ifall att det skulle slå ner här. Ja ni vet med våran tur....
Gud vad det regnade. När jag trodde att det värsta blixtrandet och smällandet var över kom the big BANG!! Jag blev skit rädd. Tur nog så var det inte här det slog ner även om det lät så. Killarna satt kvar på altanen när jag gick tillbaka till sängs. Och de gick vid halv åtta. Ha ha ha. Snacka om lång skitsnacks träff. 12 timmar!! Oh My god.

Mannen har inte mått dåligt idag men varit trött. Va konstigt.... ;)

Inga kommentarer: