lördag 31 juli 2010

saturday

Dagen har gått förbi utan något speciellt hänt.
Jag har varit en sväng på IKEA där jag gick och strosade och tittade på saker jag inte vill ha. Fastnade lite vid tygen och handlade hem två tyg som eventuellt får äran att sitta på köksoffelocket. Jag är ju inte en sån där som mäter och håller på. Det är för vimps.... så jag hoppas det räcker det jag handlat. ALLT handlar om ögonmått!! ha ha ha. Ska nu införskaffa en häftpistol eller vad det heter så jag kan få fast tyget innan jag glömmt bort att det finns i min ägo.

Ikväll ska min mamma bjuda på mat hemma hos oss. De bor i lägenhet och har ingen altan och ville gärna sitta uta och äta. Så jag ska aldeles snart gå ut och duka och piffa och lullulla.
Min syster och hennes familj kommer och min bror ska komma.

Inga kommentarer: