måndag 5 juli 2010

Sova i tält

Lina och Stina har hängt nu några dagar. Och igår var de "modiga" att sova i tält på tomten.
De hade luftmadrasser och täcken. Och var pirriga. Vi trodde att de skulle komma in innan vi la oss men de låg där hela natten. Jag fick ett samtal vid 09:20 av Lina som ville att jag skulle komma och öppna tältet för det kröp tvestjärtar på myggnätet vid tältet och de var rädda att de skulle hamna inne hos dem om de gick ut.

Frukost ligger i magen och Lina och Stina har redan hunnit bada i poolen och klockan är 10:20. Elin kämpar med frukosten. Men den är snart nere i hennes mage med. Jag och Elin ska ner på stan i dag och fixa nya glasögon till henne. Och så ska jag köpa nytt lås till jobbet. Vi ska sätta upp en brevlåda där Hertz kan lämna och hämta bilnycklarna som våra anställda haft vid bilhyra. + att de som haft bilen lätt kan lämna nycklarna när receptionen är stängd. Vi hade ett lås som cheifen hade handlat med vi pajjade det innan vi hann använda det. Det var ett kodlås och det blev visst en annan kod inställd medans vi fixade och trixade med låset och vi vet inte vilken kod det blev. Så jag ska köpa ett nytt. Sen blir det väl plast i poolen hemma. Jag ska städa klart och torka golv. Behöver åka till IKEA óch handla lite. Ytterst lite.
Det var vad vi planerat hitills.

Happy semester Måndag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det är tuffa små tjejer vi har:)
/Laila