fredag 2 juli 2010

Sover skit dåligt

Jag vet inte om det är vädret eller om det är min rubbade cykel men jag sover som en skit. Kommer i säng sent och är som död när jag kommer hem från jobbet.
Igår försov jag mig och vaknade när Tomas alarmklocka ringde. Bra! Ringde min pappa Kl06.09 som ska hämta mig 06.15 för att säga att jag blir lite sen och att han kan komma till halv om det gick bra. -Hej hör man i luren. Jag står redan utanför!! BRA!! Så det blev lite raggar dusch och sen ut fort som faan. Jag kom inte försent till jobbet men det blev sent, ni fattar.

Idag vaknar jag med VÄRLDENS huvudvärk. Det är helt stelt i nacken och värker i käkbenen. Ändå har vi fått sova själva. Elin har kommit två nätter i rad man sov hos Mormor och Morfar i natt. Är helt OFF och vill bara åka hem och lägga mig i sängen. Nu är det bara 7,5 timmar kvar innan semester.
ÄLSKA SEMESTER!!!

Inga kommentarer: