söndag 8 augusti 2010

Lina tajm

Lina ska vara fotomodell för en dag att the studio i Västerås. De har verkligen valt rätt plats för höjdrädda - vån 19 i skrapan. På väg upp står jag och håller i mig i det lilla handtag som finns i hissen. Lina och Stina som är med står och tittar ut. Vi åker alltså hiss på utsidan. Det är ju en sån bra idé. Eller hur?! Jag blundar och står med ryggen åt fönstret men känner ändå hur jag börjar få panik. Stackars barn!! Väl uppe rinner nästan det ur händerna. Och inte blir det bättre heller att det är stora fönster golv till tak på våningen. Allvarligt, jag är skit rädd. Detta ska ta upp till 4 timmar och vi har nu varit här i 45 min utan att nått hänt. Jag hoppas Lina släpper loss sen i studion så det blir bra kort. Så får. I se hur många som kommer med hem.

Inga kommentarer: