onsdag 4 augusti 2010

Så luuuungt

Det är dvala på jobbet.
Jag tog 1½ timmas flex på förmiddagen för att åka till Apoteket och Djuraffären och hämta/köpa diverse saker. Elins mat kom i tre stora kartonger! Och jag köpte hö, strö, mat och vitaminer till Emma.
Allt pulades in i garaget som jag faktiskt fick upp själv. Tur det för jag var ju aldeles ensammen.

På jobbet har jag pulat lite med rensning av kontorsmaterialförrådet och i receptionen. Jag ska få en ny vän om någon vecka. Det är en tjej och jag har träffat henne men kommer inte ihåg namnet nu. Hon har mörkt hår ialla fall och är snäll :) Ja det lilla jag pratade med henne så var hon snäll. Vi ska möblera om i repan igen och jag måste få bort lite s k i t innan så hon får plats. Och jag håller en tumme för lite restyling med nya färger typ vitt på väggarna och några riktiga blommor. Det är lite fångbur över det hela idag.Lite fängelse känsla lixom... Trevligt men lite instängt.

Jag åker med brorens bil idag igen. Undrar om han är nervös när jag har bilen.....ha ha ha. Det är han säkert. Han ringde mig två gånger i måndags när jag hade den. Snart är jobbdagen slut och man får åka hem.
Lina har varit hos farmor i natt och idag. Hon kanske stannar kvar resten av veckan....

Nu ska jag fortsätta med pul.

Tjngeling

Inga kommentarer: