tisdag 25 september 2012

Full rulle

Hämtade Elin hos mormor och morfar. Vi hämtade ut ett paket med byxor till lina på kiosken. Hon trillade och slog hål på sina nya rosa byxor så jag beställde nya. Snäll mamma!!
Elin ville INTE åka med sin dumma mamma hem och trilskades och var sur länge efter vi kom hem. Tomas hade gjort kalops igår som vi åt idag. Supergott. :). Efter maten gjorde jag en broccoli & Skink paj. Den blev så djävla god så jag önskade där en kort sekund att jag kunde äta mer. Tur nog gjorde jag inte det. Matlåda blev det och så äter vi eventuellt pajen i morrn till middag. Jag och pappan. Kidsen gillar inte paj. Och absolut INTE med Broccoli!!!! Ha ha ha. La mig med Elin dom blev arg igen för att hon skulke sova. Grrrr lät det. Eller mer grrriiiihhhhgrrrr.
Jag har kollat på film ikväll och den var så bra. This means war heter den. Så bra och så snygga skådespelare. Niiice. Tomas var på VIK-Mora. Blev visst förlust. Tråkigt för VIK. För mig är det what ever!! Couldn't care less. Hockey är inte min grej. MMA där emit. Där snackar vi sport :)
Nu läsa bok och sen sova.

Inga kommentarer: