torsdag 18 oktober 2012

Angry Birds


Jag var ju en sån junkie när det gällde Angry Birds förut. Men det har lixom runnit av mig. Har inte spelat på säkert ett halvår. Det samma gäller Farmville. Och DET trodde jag inte skulle hända - EVER!! Men så är det. Jag bara slutade en dag. Har till och med tagit bort appen på fejjan. DÅ är det stort.
Jag gillar ju att spela spel och är en tävlingsmänniska även om det inte alltid går så bra. Men det får inte ta över livet lixom. Ett tag spelade jag Word Fued med 15 st. Då fick jag panik ett tag. Det bara plingade och plingade och jag tyckte jag la samma ord hela tiden. Och så förlorade jag. Men det gör jag fortfarande fast jag nu är nere på humana tre kompisar :) Ibland får jag jackpot och lyckas vinna. Det är de dagarna man längtar efter när man spelar WF och heter Åsa :) ha ha ha.
Song Pop var och är en annan älskling. Men det är samma där. Det plingas och jag ser att det är min tur men känner att det blir för mycket. Jag älskar musik och är rätt bra på quizzar i den
Att spela spel är en avkoppling för mig och det är kul att "fajtas" över ett spel med en kompis. Men det får inte ta över livet.

Vill DU spela mot mig och vinna heter jag i:
WF - coolaasa
Ruzzle - coolaklingan
Songpop - coolaklingan

Inga kommentarer: