tisdag 16 oktober 2012

Det var den tisdagen

Swosch sa det bara.
Dagen har rusat förbi.
Åt super god middag. Torsk i ugn med lök och potatismos. Så det åker med till lunchen imorgon :). Faan vad smart jag kommer bli ;)

Var på en liten genomgång på Linas skola gällande Unikum. Lärde mig lite nytt men det mesta hade jag redan koll på. Bra ändå att de vill visa och lära så man kan utnyttja det till fullo. :). Jag hade det trevligt :)
Sen hem och läsa med Elin. Oj vad det går undan där. 30 sidor läste hon. Och hon ville läsa mer men jag sa att vi läser resten av boken imorgon kväll. Kul att hon gillar att läsa.
Jag somnade såklart med en liten arm om min hals. Tog emot att gå där ifrån men jag behöver min egen säng. Tittade fem minuter på Sverige matchen men faaan vad dåligt det var. När jag gick så kvitterade de och det blev visst 4-4! Så vassego Sverige! Man gör vad man kan :)
Nu sova och mysa under varmt täcke.
Vi hörs!

Inga kommentarer: