tisdag 2 oktober 2012

OJ

Var till bibblan innan kvällsmaten. Skulle låna sago CD till Elin. LasseMaja. Det blev rött när jag skulle låna. Så jag gick fram till disken. Ja, säger tanten. Du har en skuld på 350 :-. Jag bara gapade. Hon fortsätter: det är en mamma mu bok. Jag visste precis vilken bok det var. Ställde on den i Elins bokhylla i helgen. Trodde det var en bok från skolan. Så jag fick inte låna utan åkte hem och fick hämta boken. Betala 50:- och sen fick jag låna skivorna.
Så där ser man!! Mamman med koll det är jag det :) Och tack bibblan för att jag slapp betala de tre hundra.

2 kommentarer:

Linda P sa...

Kunde lätt hänt mej med =)

Joa sa...

SÅdär har jag med gjort, haft en sån stor skuld, men jag hade inga böcker kvar..hade väl sålt dem på loppis eller nåt. SÅ jag fick glatt betala!