torsdag 11 oktober 2012

Skönt att röra på sig

Det var ett tag sen jag rörde på mig. Var på prommis i lördags men sen nada. Så jag bestämde mig för att gå från jobbet till stan och gymmet. På med spotify och runkeepern så gick jag. Hade 45 minuter på mig och gick på 30. Blev fyra kilometer. Rätt bra. Det var skönt att gå. Bra höstväder. Så blir det lättare med bra musik :). Gick på ett Body Pump pass 45. Inga ben. Men det är benen som jag känner jag "tappat" på. De känns inte så ok längre typ. Kanske bara saknar träningsvärken :). Kul att träffa träningskompisar i alla fall. Hade tänkt gått på ett core pass men hade inte ätit mer än två rutknäckemackor sen lunchen som bestod av tonfisksallad. Så jag kände att jag behövde mat. Tänkte gå hem. Det hade varit skönt men mannen tyckte jag skulle ta mig hem fort pga maten så jag tog bussen. Får ändå gå en bit sen från busshållplatsen.
Skönt att röra på sig :)

Inga kommentarer: