måndag 15 oktober 2012

Spegel



Vi köpte en spegel till lilla toan för ca tre år sen. Eller kanske två, men det är nog mer åt tre år. Nåväl..... när den nu äntligen skulle upp så hittar jag inte en del som man behöver till uppsättningen av spegeln. Så i lördags när Elin var på kalas var jag och Lina på IKEA. Tänkte att jag skulle passa på och fråga om de hade den där delen som vi saknar. Vi fick vänta i 40 minuter på att få komma fram till den som hjälper till. Och sen visar det sig att de inte har den delen och det går inte att beställa.
KUL! Men vi klämde i oss en mjukglass när vi väntade :) Så mådde jag illa sen. :(

Idag hittade jag en spegel på IKEA Family sidan på köp och sälj.
Ska åka och titta på den i kväll när Elin har gympa. Med lite färg blir den perfekt!!
Och den kommer passa bra där på lilla toan.

Inga kommentarer: