fredag 2 november 2012

Ledigheten fortsätter

Vaknade tidigt i dag med men lyckades somna om. Pratade med Tomas. Han skulle hå upp. När min väckning gick i gång kl. 8. Låg han kvar. Så det blev tempo på honom om jag säger så. Stackarn. Det är ju det värsta man kan göra - försova sig. Hela dagen brukar vara sne sen. Kag försökte somna om men det gick inte. Så jag ligger här i mörkret och läser bloggar, twitter, kollar på Instagram & fejjan. Jag blev jättekonstig i går kväll. Fick som blodsocker fall igen. Skakade och blev svettig. Inte kul alls. Så jag la mig tillfälligt i Elins säng för att sen bara byta till min egen. Jag hade redan gjort mig sängklar med tandborstningen. Jag skulle aldrig sova utan att borsta tänderna. Fast jag kom på att det blev så när jag opererade mig. Men då är det svårt att gå. Och det var bara en dag/operation. Ville bara klargöra för den som eventuellt bryr sig. Ha ha ha.

Ska ligga kvar en kvart till. Sen hjälpa Lina som ska åka skridskor med en kompis idag. Klockan 10 @ Rocklunda. Som hon längtat. Hon har pratat om det varje dag sen lovet började och veckan innan med. Att på lovet ska jag åka skridskor på Rocklunda. Hon är cool hon :). Morfar ska skjutsa kidsen. Lina ringde och bokade med honom igår. Och tur var väl det nu när Tomas tog bilen :).

Vi hörs!
Puss & Kram

Inga kommentarer: