lördag 29 maj 2010

Lördagkväll

Vi sitter eller egentligen halvligger i soffan och försöker titta på tv. Det är à solut inget att se! Nada! Lina har en kompis som ska sova över i natt och Elin får sova med dem. Gissa vem som är lycklig?! Vi har inget bokat imorgon och jag hoppas att det blir fint väder. Vi behöver handla mer skor. Jo det är sant. Vi har en del men behöver mer! Ha ha ha.

Undrar om man ska ta en tidigkväll.

Inga kommentarer: