tisdag 22 juni 2010

Dagen började inte bra. Eller jo den började bra men byttes ganska snabbt till ett illamående ej av denna värld. Svalde, svalde och svalde för att jag inte skulle behöva gå och hulka. Men det höll inte i längden. Och bestämde mig rätt fort att jag bör åka hem. Fick skjuts av Jimmy. Tack! Väl hemma lite toalett besök och diverse hulk och bums i säng. Jag hade sån ångest att jag var tvungen att åka hem. Det är mycket att göra idag. Killarna tyckte också att det bar bäst jag tog mig hem. Känner mig som en svikare.
Jag sov två timmar och sen upp och röra på sig för att se OM jag kunde gå på Lillas midsommarfest. Jag provade och tog cykeln. Satt sen stilla på samma ställe hela tiden och rörde mig inte alls i stort sett.
Sen hem och sen maxi på helspänn. Var lite yr där ute när vi vimlade runt bland hyllorna. Sen hem och sitta mer still.
Var/är det en bacill eller ska jag få besök av min lilla vän? Vem vet? Den som lever får se.
Mår bättre även om det rumlar nere i kistan - det blir jobbgående i morrn.

Inga kommentarer: