onsdag 9 juni 2010

Saknad

Jag saknar hemma. Borde känna "vad skönt med egen tid och inga krav". Men det gör jag inte. Jag saknar Tomas, Lina & Elin. Saknar att vara hemma och göra som vanligt. Bara vara hemma med tvätt och häng och insomning i soffan. Varför är det så när man får egen tid? Jag brukar känna tacksamhet att få komma bort ibland men inte ikväll. Inte dessa dagar.
Jag är ledig torsdag och fredag. På torsdag är det skolavslutning för Lina. På fredag drar vi till Astrid Lindgrens Värld. Det blir inget Paris den här gången. Vi tar det när Elin blir större. Sen blir det jobbe tills semestern börjar v27. 4 v kvar. Det går fort.

Nu måste jag sova. Vet inte ens när vi har samling imorrn. Bor bredvid duschen så jag lär ju vakna.

Puss & kram

åsagåsaklingan

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Du har en trevlig blogg och bjuder på dig själv.

Ville bara säga till dig att jag känner detsamma när jag är ifrån min lilleman, Elias 3,5år.

Ha en fin dag.

Mvh Anna