torsdag 29 juli 2010

Parta

Jag vill gå ut och dansa och parta. Om 4 dagar är min semester slut och jag ska börja jobba igen.
Visst ska det bli kul att komma tillbaka till jobbet fast jag skulle lungt kunna vara ledig två veckor till.

Tomas har några vänner över och de sitter ute och pratar och dricker öl. Själv sitter jag framför datorn och webbar. Har precis sett en film men nu ville jag lyssna lite på musik. Så jag kör musik samtidigt som jag webbar och det är en bra kombo. Det känns som att det är lördag och ändå är det bara onsdag.
Kidsen är utplacerade hos farmor och mormor. Så jag har bara mig själv att tänka på. Niiiice!

Nej, snart måste jag gå ut och parta på krogen. Fram med Jägern!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir det JÄGER då ska jag med =)

Puss och kram
Perno

Åsa själv sa...

Klart du ska!!! Vi tar en sväng när semestern är över!!
Ha det så gott i Spanien!!

Puss & Kram