onsdag 28 juli 2010

Snart nya presentkort

Jag är med i en jättebra site som heter Gratisbio.se.
Man går med och går in varje dag och samlar poäng. Poäng som man sen kan byta ut mot presentkort eller biobiljetter.
Det är lättförtjänta poäng. När man lägger upp ett foto på sin profil så får man 5 poäng. När man blir kompis med någon får man 0,5 poäng och det samma gäller om man skriver på någons profil. Man kan handla via gratisbio på en massa olika företag och få poäng på summan man handlat för. Som jag till exempel, jag handlar rätt mycket från Ellos och Bonprix. Då får jag 7% av den inköpta summan i poäng. Pang rätt ner i poängsaldot som växer rejält. Jag har redan hämtat ut presentkort två gånger. Man kan även hämta ut poängen i tidnings prenumerationer.

Till höger här på min blogg finns en direktlänk till Gratisbio.se. Gå in och titta och du.....gå med!! Det är helt gratis. Om du är som jag och handlar via webben så varför inte samla ihop till lite presentkort eller prenumerationer när man ändå är på G?! Eftersom de flesta jag känner ändå är ute på webben varje dag så är det inte jobbigt att gå in dagligen och samla ihop poäng. Det går på ett klick.

Hör av dig om du går med!! Så jag kan besöka dig och du mig så samlar vi mer poäng!! :)

Happy onsdag!

Inga kommentarer: