måndag 2 augusti 2010

Första jobbardagen över!

Då har man gjort första jobbardagen efter semestern. Det gick bra! Lite ring rostig. Jag kom även upp i tid och broren kom även han i tid för upphämtning av mig.

Imorgon blir det lite sovmorgon då jag ska till psykologen vid halv 8. Jag har slutat ta mina tabletter för länge sen. Tog väl en tablett varannan dag och sen glömde jag bort dem. Jag tycker jag mår bra utan pillren. Är bara livrädd art jag hamnar i den där förbannade svackan igen. Ska prata med henne i morrn och hoppas jag får bra vägledning frammåt. Kanske ett recept ifall jag blir dålig igen. Ni som inte vet vad jag pratar om just nu kan jag säga att jag är depresiv och har ätit tabletter för att komma ur det stora svarta hål som jag kröp i för en tid sedan. Jag kan säga att jag mår BRA nu! Det är inget jag säger för ofta. Så ligger det till. "svart är ingen färg - det är så man känner sig" känns fortfarande bra även om det nu mer är mer gult och rött än svart i min värld! :)

God natt darlings ;)

Inga kommentarer: