tisdag 10 augusti 2010

Super dag!

Idag har jag haft en super duper dag!
Allt har rullat på och jag har börjat med almanacks listan för 2011.
Visst är jag lättroad?!?! Jag älskar ju allt som har med kontorsmaterial att göra. Och jag älskar kalendrar och plånböcker och väskor. Så i eftermiddags satt jag och gick igenom katalogen för 2011 och klipte och klistrade (på datorn) så det blev en fin lista som jag kan skicka ut sen till alla chefer. Först måste inköp kolla lite och säga sitt.

Broren ville hem fort så jag fick ta hem hans bil och ska hämta honom i morgon bitti. Najs. Tänk om vi hade två bilar? Eller en bil och en moppe. Är det 211 gången jag påpekar detta eller?
Det är ingen stress eller tjafs på morgonen och barnen är glada när man kommer och hämtar och kan åka direkt hem. LOVELY!

Nu ska hängas tvätt. Jaaaa....va'kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

En moppe är ju ett billigt o bra alternativ. Kan din karl köra, tar du bilen ;) Så gör vi! Vi tjejer vill ju inte förstöra frisyren...hihi. / Anna