söndag 4 juli 2010

iPhone

Min iPhone är helt död. Den går inte att ladda och det går inte att sätta på eller nått. Buhuuu.....
Jag är helt förstörd. Inte av abstinens men det känns ju helt värdelöst att den bara pajjat. Så nu måste jag ner på stan i morrn och fixa den. Eller om mannen kan ta den själv för det är fortfarande hans abonnemang på den kom jag på och då kan jag inte göra nått ialla fall för den. Det ska ju komma en 4:a snart av iPhone och jag tänkte att jag skulle skaffa mig en sån eftersom (som jag säkert skrivit 100 gånger tidigare) mitt 3 abonnemang går ut i september. OM det inte går att laga mobilen (visst är jag positiv?) så vill jag inte ha en ny 3:a.  Eller vill jag det? Lina kan ju ta över den sen om hon vill. Ja, vad smart. Nu kommer säkert den här lämnas in på lagning och man får en lånetelefon i bästa fall. Annars har vi bara 3 mobiler hemma som måste låsas upp och shit. Varför kan inte saker bara funka?
Ja och ni som har mitt nummer.....jag kan inte svara!! Ring mig hem eller lämna meddelande på Fejjan eller på bloggen!

Har ni sett reklamen om det där företaget som man kan skicka in sina gamla mobiler till och få pengar för de gamla inskickade? Jag undrar om det är någon där ute i cyberspace som testat och fått pengar?
Som sagt var så finns det några mobiler här över som man kan tjäna en slant på. Jag ska googla..

Over and Out!

Inga kommentarer: